• We need your support!

    We are currently struggling to cover the operational costs of Xtremepapers, as a result we might have to shut this website down. Please donate if we have helped you and help make a difference in other students' lives!
    Click here to Donate Now (View Announcement)

Bonjour! Parlez-vous francias?

Messages
8,393
Reaction score
9,461
Points
573
Bonjour mon amis!
Anyone here who parler french? It'd be great to have someone to practice my french skills with.
 
Messages
1,857
Reaction score
2,374
Points
273
Bonjour à tous! Contente de vous voir ici. J'ai une proficience excellente de la langue française en écrit, parler et lecture dès que j'étais petite. Pour vous aider à pratiquer la langue, je peux converser avec vous! Malheureusement je suis sur XPC qu'après de longues mois parceque j'ai fini mes études :( Mais je répondrai à vos questions dès que je peux. à bientôt, In Sha Allah!

(English translation: Good morning everyone! Happy to see you here. I have an excellent proficiency in French in writing, speaking and reading right when i was small. To help you to practice the language, i can speak to you! Unfortunately I'm on XPC after long months because I finished my studies :( But I will answer to your questions as soon as i can. See you soon, In Sha Allah!)
 
Last edited:
Messages
1,857
Reaction score
2,374
Points
273
Bonjour mon amis!
Anyone here who parler french? It'd be great to have someone to practice my french skills with.
Salut Salman, Je parle français mais j'ai vu ton post qu'aujourdhui.
(English translation: Hi Salman, I speak french, but its today that i see your post")
 
Messages
1,857
Reaction score
2,374
Points
273
Salut.. comme ca va... je parle francais aussi. Mais je suis debutant
Pas mal! :) T'as fais deux fautes:
Comme - means "like
Comment - means "How"
N'oublie pas la "cédille (ç) dans "ca va". It should have been: "ça va"
 
Messages
97
Reaction score
299
Points
153
Pas mal! :) T'as fais deux fautes:
Comme - means "like
Comment - means "How"
N'oublie pas la "cédille (ç) dans "ca va". It should have been: "ça va"
Traditional keyboards do not have the cedille feature.. so I just wrote c
Thanks for the correction
 
Top